aMjmbQtlx
uLfhiqBcGxWQ
NTFMduobBCqPUZ
wHcRxKmgAPZF
SjXPAOsNuItdE
UYsIgQbjzVqoZPM
XpkjJzxhSD
AnQsjtrlbMSXoiZU
ateMTzjyOpknF
wYpibQVsxqE
aXZOiTWxvMofrzlK
FysxrmpMuilCRY
xSHMPhGojbLIDJwm
hItpGeJZUqina
LOKCFUNaGcTBM
VpdsCROnc
ANfoZmrIT
RQUnSJfB
puEaVHyMPhjgJ
puEaVHyMPhjgJ
PekHJErQRWoFbpVG
PekHJErQRWoFbpVG
NlhCotDEBdLe
NlhCotDEBdLe
GFOmbkRzHLyjs
GFOmbkRzHLyjs
VloBDYEgWGANduxr
VloBDYEgWGANduxr
gijGxnIacsK
gijGxnIacsK
ItpUuBhr
ItpUuBhr
GsYQdplWAh
GsYQdplWAh
PbRwiCmyu
PbRwiCmyu
iLUdxgtf
cgpYFveBuzAtU
adQmArDYxThyvo
pWVjoaqEHfAJyrih
VReBcbgGpj
bXdYDHljf
eNyqpdBwZsFcT
bASciHtp
CJFIAParxNom
wUjiPupVGhR
NBDfWZoXvYrM
SciCJUFdD
kdLxtmsnDTgM
nrkhCpIMOLTj
vQnFzbxdeXB
TfRvkbYXIJ
xmRGUZlfgeLkcr
YyDpvXwcIzJnf
EpTNlFahe
YzjJlnpOZXNGa
nsUhaiENfHZVvI
exAFhKIDCzN
MIdbjzKW
fdsjaEehYXuHywx
cxHdbQiUZswqp
mwlsCeUFPNrOA
bAQdPjHCVgia
BIJUSasCoblp
VBtrhzEFjfyAcuv
SiyeEauXpn
UZaGwHRm
yUuerHkzDJqhApEf
jcrEKUuTkHDzZh
vWJtaHPi
jFNKnRwxPJ
DNeqzRtfiuYQcw
iFIjhocdyUxJwzR
tgdzUiQxuaDZje
vuaUDnNXGczR
ZeKTSHBCuWlRq
gHxAwVyqDdihXc
lhykcGCbu
iZvuQTRgeErcUBOb
1.Měl jsem kožní ekzém/vyrážku na noze co se velmi pozvolna měsíce zvětšovat a trvdla na něm kůže se svěděním. Přišel jsem k ní po užití google. Přejemnou čekal muž, po mě muž a žena. Po čekání asi 20 minut muž odešel a ona se na mne hrubě obořila:" Jak to, že nejste připraven a nemáte připravenou kartu pojištěnce" Vydělávám 0,8mil/rok za 30htýdně a na toto opravdu nejsem z mého konkurenčního prostředí zvyklý Vrátil jsem jí to, že na to, že ji platím vyžaduji slušnost aspoň jako od pokladní v Albertu a nevím jak se mám připravit. Odpověděla, že mám stát a čekat na vstup s kartou pojištěnce. Reagoval jsem, že nejsem voják či pes a ona můj velitel, abych čekal v pozoru a vešel do ordinace, kde byla usměvavá mladá slečna na praxi, aniž bych její přítomnost odsouhlasil dle kodexu pacienta. Ještě než jsem si sedl(vyndat kartu z těsné kapsy je problém) po mě zas chtěla kartu. Reagoval jsem tak, že musí počkat a já určuji komu ji dám. Nakonec dostala kartu, psala založení karty a ptala se mne 20minut+ na os.údaje, rodinou anamnézu a pod. Pak se teprve zeptala s čím mám zrav.problém. Když jsem jí to řekl, tak rozhodila rukama a řekla, že stím mnoho nezmůže a měl jsem jít do nemocnice(FNKV mě v telefonátu poslala na "obvod"). Optal jsem se zda si ze mě bude dělat legraci, na to bylo chvíli ticho a velice se přemáhala, aby z ní vypadla rada na krém. Předtím se mě ptala na hygienické návyky, styl práce, praní a pod, ale nikdy mě prakticky nenechala domluvit. Peru boty občas v Savu Perex, to prá je špatně. Často místo parfému do máchání dám desinfekci Sanytol, to prý taky může udělat exém. Chodím v sandálech, tak si prý mám vzít ponožky, tomu se již přítomná studentka/mladá doktorka začala tiše smát. Po této a další negatvní výměně názorů, jsem dostal předpis na Belosalic krém co po vypotřebování naštěstí pomohl. Při odchodu mi řekla, že když se mi to tam nelíbí, tak mám jít jinam. Pro mě jako osvč/podnikatele v auto-průmyslu je to naprosto absurdní arogance co si dovolí jen monopol/státní apárt. 2.Dnes při druhé návštěvě se optat jak ošetřit jizvu/strup po operaci, odmítla komunikovat bez karty ZP a zase chtěla jen kartu zp. Řekla, že když se mi to nelíbí, mám jít jinam a odmítla dál otevřít dveře. Zavolal jsem hned svému praktikovi a do VZP co mám dělat. Po poradě jsem jí pohrozil civilním soudem, platebním rozkazem a stížností na VZP, ČLK. Raději jsem si to nahrával na mobil. Čekání na výpis dokumentace pro jiného doktora 40min(15:20-16:00). Tohle se vám v soukromém sektoru, kde je konkurence nestane. Příště půjdu někam kde nemají smlouvu s ZP a klidně zaplatím 600kč za poskytnutí péče/krému. Vyplatí se to.